Samochody

• benzyna (12-16 l.)

Więcej informacji na stronie

1. Magda i Wojtek

No super autko.Fajnie się prowadzi jest idealne na gruzińskie bezdroża.No i cena!Każdy inny jeep z wypożyczalni to MINIMUM 70$ za dzień…Jak się rozłoży cenę na 3-4 osoby to naprawdę się opłaca.Sprawdziliśmy.

2. Samochód popsuł się już 1 dnia. Przez wadliwe samochody mocno skomplikowały się nam wakacje i ponieśliśmy dużo dodatkowych kosztów (opłaty za noclegi zarezerwowane przez booking, do których nie mogliśmy dojechać). Przy 1 popsutym samochodzie (Łada Niva) właściciel starał się zorganizować nam czas poprzez przyjaciół, były to znacznie gorsze warunki niz te za które płaciliśmy poprzez booking (podróżowaliśmy z 2 letnim dzieckiem i bookowaliśmy dobre miejsca), ale była to jakaś forma pomocy. Natomiast gdy popsuła się 2 Łada (czekaliśmy na nią 3 dni) to gdy zadzwoniliśmy usłyszeliśmy wrzaski i stek przekleństw zamiast pomocy. Płaciliśmy 45 dolarów za dzień i finalnie, żaden samochód nie pozwoliła nam na dojechanie do celu a tym bardziej na skorzystanie z 4X4 – jeździliśmy tylko po najlepszych drogach. Także nie zrealizowaliśmy ani planów wakacyjnych, ani nie mieliśmy komfortu jazdy. W tej cenie można wynająć mały samochód z klimatyzacją i przynajmniej spokojnie spędzać wakacje. Zdecydowanie nie polecam Zwłaszcza przy takim zachowaniu wynajmującego.

• Proszę pana sam pan doskonale wie, jak było naprawdę. Nasze samochody są pod stała kontrola mechanika. Były już wypożyczane przez różnych gości, mają za sobą nie jedną wyprawę Off-roadową i jeszcze nigdy nie były doprowadzone do takiego stanu, jak po pana użytku!
      ” Przy 1 popsutym samochodzie (Łada Niva) właściciel starał się zorganizować nam czas poprzez przyjaciół, były to znacznie gorsze warunki niz te za które płaciliśmy poprzez booking (podróżowaliśmy z 2 letnim dzieckiem i bookowaliśmy dobre miejsca), ale była to jakaś forma pomocy.” Gdy zgłosił pan awarie samochodu, na nasz koszt nasz przyjaciel Giorgi z Mestii odebrał Was i zawiózł do hostelu, który miał pan zarezerwowany przez booking. Niestety byliście Panstwo rozczarowani standardem tego miejsca. Giorgi zaoferował wiec swój hostel i wyżywieniem. Wszystko za darmo, w ramach rekompensaty za zepsuty samochód. W między czasie zawieżliśmy Nive do mechanika w Kutaisi. Ten stwierdził, że osoba jadąca tym samochodem nigdy nie miała do czynienia z samochodami 4×4 i że wyrządzone szkody leża po pana stronie. Mimo to na nasz koszt zreparowaliśmy auto. Na drugi dziń podstawiliśmy Państwu nasza drugą NiVE. Ponieważ jednak chcieliście jechać do Batumi, Giorgi znów zaoferował swoją pomoc. Na nasz koszt z Mestii zawiózł Was do Batumi. Gdy zepsuła się i druga niva, zadzwonił pan do nas wieczorem, a już następnego ranka Kote zjawił się w okolicach Akhalcikhe, gdzie samochód został przez pana pozostawiony, zawiózł znajdujące się w nim bagaże i fotelik do miejsca gdzie Państwo nocowaliście i odholował Nive do najbliższego mechanika. Mechanik w Akhalcikhe stwierdził, że całe sprzęgło jest do wymiany i że winę za to ponosi kierowca, czyli znów pan. Mechanik nie był ani naszym znajomym ani przyjacielem, więc nie ma tu mowy o tzw. „zwaleniu winy na pana”. Po raz kolejny naprawiliśmy nasz już drugi samochód na nasz koszt. Jeżeli chodzi o pana koszty to potrąciliśmy panu tylko za te dni, w których miał pan samochód do dyspozycji. Za pozostałe dni dostał pan od nas zwrot pieniędzy jak i zwróciliśmy panu cała kaucję. Mimo, że samochody zostały zepsute z pana winy, nie poniósł pan żadnych kosztów naprawy. Na koniec oczekiwał pan od nas darmowego noclegu w naszym hostelu, mimo że przed wynajęciem NIvy zarezerwował pan u nas nocleg na dwa dni wcześniej, a zjawił sie dwa dni później. Za te dwa „zmarnowane” noclegi (w tym czasie odmówiliśmy rezerwacje innym gościom) nie zażądaliśmy od Państwa zapłaty!

• Dzięki za ten komentarz. Zmobilizowało mnie to do chociaż teoretycznego przygotowania się do jazdy terenówką. Jakbym spieprzył dwa samochody w ciągu tygodnia to by mi to dało trochę do myślenia. Po kilku godzinach lektury o reduktorach i blokadach mostów jest dość jasne, że blackmovingstar nie miał zielonego pojęcia czym się przemieszczał.

3. Jeździłem obydwoma samochodami jednak łada sprawuje się lepiej.

4. Wynajmowałem od Kote 2xNiva. Na tydzień czasu. Nie mieliśmy z autami ŻADNYCH problemów. Jednak kierowcy jeżdżący tymi autami, sami w PL mają prawdziwe auta terenowe, a nie napalają się na „skorzystanie z 4×4”. Jestem w stanie uwierzyć w argumentację, że do awarii doprowadził, nieobyty z tematem użytkownik.

Za każdym razem, jak mogę polecam usługi Kote i całęgo kręgu zaprzyjaźnionych z nim osób.
    Pozdrawiam
    Bocian

5. Gratuluje profesjonalnego podejścia i nieusuwania negatywnych komentarzy, to dobrze świadczy. Polecam firmę